Tunne ja luottamus ylivertaisen asiakaskokemuksen perustana
Erinomainen asiakaskokemus on jokaisen menestyvän yrityksen ydin ja avain pitkän aikavälin liiketoiminnan kasvuun. Asiakkaat eivät perusta uskollisuuttaan pelkästään hintaan tai tuotteeseen vaan pysyvät uskollisina yrityksille saamansa kokemuksen ansiosta.
Koko käsitys asiakaskokemuksesta on muuttunut melkoisesti viime vuosina. Hyvän asiakaskokemuksen luominen vaatii muutakin kuin hyvää asiakaspalvelua. Nykyään on kyse siitä, että asiakaspolun jokaisesta osa-alueesta tulee mahdollisimman sujuva, yksinkertainen ja kitkaton. Asiakkaat haluavat positiivisen kokemuksen, kuten tuen, joka vastaa heidän odotuksiinsa jokaisessa kosketuspisteessä yritykseen.
ASIANTUNTIJAT
Asiantuntijoina asiakkuushallinnan johtaja Tiina Moberg Administer-konsernista ja Department Manager Juha Seppälä Intrum Oyj:sta. Tilaisuuden fasilitaattorina toimii Head of Business IT Riina Kosonen Administer-konsernista.
SISÄLTÖ
- Mistä laadukas asiakaskokemus koostuu ja miksi se on tärkeää
- Asiakaskokemuksen kehittäminen ja arjen toimintamallit
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
- Henkilöstökokemuksen vaikutus asiakaskokemukseen
- Kumppanuudet osana asiakaskokemusta
Webinaari pidettiin: joulukuu 2022
Lataa webinaari
Asiakaspalvelumme
Puhelinvaihde:
020 759 5500
8,35 snt/puh + 16,69 snt/min
Ota yhteys myyntiimme
Jussi Jaakkola
050 394 8610
jussi.jaakkola@silta.fi
Katja Vanhanen
040 688 7777
katja.vanhanen@silta.fi
Marko Paassilta
040 480 1447
marko.paassilta@silta.fi
Laskutusosoite ja verkkolaskuosoite
Laskutusosoite:
Silta Oy
00064 ADMINISTER
Verkkolaskutus:
Operaattoritunnus BAWCFI22
Verkkolaskuosoite 003701076365