Silta tuottaa asiakkailleen laadun seurantaa osana palkkapalveluaan. Palveluntuotannossa laatu on odotusarvo, mutta sen eteen on tehtävä jatkuvasti töitä. Siitä hyötyvät kaikki, sillä virheet maksavat.
Palkanlaskennan laadussa seurataan poikkeaman alkuperää, jolloin virheen synty voidaan kohdistaa tiettyyn vaiheeseen prosessissa. Kun syy löytyy, vastaavanlaiset ongelmat on helppo ehkäistä jatkossa korjaavilla toimenpiteillä.
TOP 5 palkanlaskennan virheet ovat:
Virheet eivät onneksi tavallisesti päädy palkansaajalle asti. Tästä pitää huolen Sillan palkanlaskennassa käytettävä data quality -ratkaisu, jolla suurin osa virheistä saadaan kiinni ja korjattua ennen palkan siirtymistä maksuun.
Kun toimimme huolellisesti ja vältämme virheitä, HYÖDYT lasketaan EUROISSA.
Oletko kiinnostunut standardoidusta laadusta palkkahallinnossa? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.